Karriär

Orderadministratör till Timik Medical

Genom att fokusera på den bästa och senaste tekniken, innovation och kompetens, förbättrar Timik Medical det dagliga livet för människor som lider av kroniska sjukdomar så att de kan uppnå optimal livskvalitet. Timiks vision är att på ett passionerat sätt inspirera till de bästa tillgängliga medicintekniska lösningarna. Företaget är just nu i en kraftig tillväxtfas och vill utöka sitt team med en Orderadministratör. Gillar du service, problemlösning och att ha mycket eget ansvar? Då kan du vara helt rätt för rollen. Läs vidare!

 

Som anställd hos Timik erbjuds du

  • Vara del av ett internationellt bolag med många kontaktytor som verkar inom en livsviktig bransch
  • Stor möjlighet att påverka dina egna arbetsuppgifter och att utvecklas både på personlig och professionell nivå
  • Bli en del av ett härligt gäng med mycket gemenskap och glädje
  • Tjänstepension

Arbetsuppgifter

Som Orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av orderregistrering, bekräftelse av beställningar, leveransbevakning och uppdatering mot kund i deras system. Men eftersom rollen är väldigt bred så kommer dina dagar även bestå av en rad andra arbetsuppgifter.

Dessa arbetsuppgifter är bland annat:

  • Löpande underhåll av orderrutiner
  • Supporta säljorganisationen med inköp, planering och genomförande av aktiviteter (mässor/events)
  • Artikeladministration så som prisjustering och andra uppdateringar
  • Hantera reklamationer
  • Inventering och hantering av en litet lokalt lager
  • Enklare ekonomiadministration så som fakturering, kundreskontra, bokföring av inbetalningar etc.
  • Ansvara för uppdatering av hemsida

Rollen är bred och eftersom Timik är under en tillväxtperiod, kommer dina arbetsuppgifter även innebära diverse kontorsuppgifter såsom hantering av kontorsinköp, post, ta emot besökare och ha kontakt med hyresvärd. Det är därför mycket viktigt att du som person är prestigelös och flexibel samt uppmärksam på saker som behövs göras under lugnare dagar.

Vi söker dig som

  • Gymnasial utbildning
  • Har nyligen arbetat i roller inom kundsupport och orderhantering på heltid
  • Har god IT-vana och lätt för att lära dig nya system
  • Kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
  • Är obehindrad i det svenska och engelska språket i tal och skrift

Meriterande om du har kunskap i Visma.net.

Som person är du:

  • Problemlösande
  • Ansvarstagande
  • Serviceinriktad
  • Noggrann

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Sollentuna

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Läs mer om positionen och ansöka här.